När företag efter företag avlöser varandra "ute i farstun" för att få tillgång till marknadsföringskanalerna som MST Wellnes skapat genom åren så börjar man fundera hur dom har det ställt. Som även synes på vår websida www.MSTwellnes.se har vi konstant tackat vänligen men bestämt nej till alla erbjudanden hittills. Sidan är tom, eller t o m inte ens öppen.
I ärlighetens namn så har det aldrig varit något företag som haft en produkt som fångat tillräckligt stor del av vårt intresse, eller har kunnat ge oss en fair deal trotts att vi VILL ta del av och vara med att utveckla wellnesbranschen. Jag vet egentligen inte hur det ska gå till, men det faktum att wellnesbranschen troligen har det tungt i dessa tider då hushållen måste vända på varje krona för förbruknings-, hushålls- och hälsoprodukter gör det än mera intressant att kunna hjälpa.
Nej, det bästa vore om något företag nu kunde komma med ett "superpiller", billigt och innehållande alla tillskott man behöver. Enkelt! Varför inte?
Timingen för ett sådant företag borde dessutom troligen vara bättre än på länge. Varje dag i ytterligare fem år går en stor mängd 40-talister i pension och världsekonomin har äntligen vänt uppåt igen efter en av de tre största dippar i modern historia. Dessa 40-talister, eller "babyboomers" som dom också kallas, vill med all säkerhet ge sin kropp bättre förrutsättningar för ett längre liv utan sjukdomar eller hälsoproblem. Dom är troligen beredda att betala bra för hälsokost och kosttillskott nu framöver igen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.