torsdag 19 mars 2009

Vårväder = positiv energi

Ingen kan väl undgå att det nu i våran del av världen börjar närma sig en underbar tid - våren! Vårsolen som vi längtat efter sen sommarsolen i Augusti slutade värma, är äntligen här. Vi är många som nu börjat ta tag i alla de "tråkiga" sakerna som vi gruvat för hela den mörka årstiden och får hel plötsligt hur mkt som helst uträttat. Tänk vad enkelt allt blir när man fått påfyllning i energiförrådet.

Det finns undersökningar som visar att det faktiskt är solstrålarna i sig som sätter igång en process i kroppen. För mig personligen är det dock mindre viktigt hur det går till, men känns otroligt viktigt att det verkligen är så, och för mig är det verkligen så. Jag får alltid fr o m Mars månad mera energi och får flera saker att hända, och så även i år. Nu kommer rycket som jag laddat för sen i fjol.

För de som känner någorlunda lika som jag rekomenderar jag starkt att läsa några av de föregående inläggen och de funderingar jag dryftat, för att sen ta tag i sin situation för mera resultat den närmaste framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.