lördag 15 september 2018

Refferral Key 2

Tidigare har jag skrivit om verktyget Refferral Key, som jag ännu inte riktigt vet vad jag ska med till, men som kan "vara bra och ha" för framtida bruk. Men, då måste man väll först fylla det med kontakter gissar jag och det har jag nu gjort under några år när jag haft möjlighet. Man kan nu endast skicka erbjudande om kontakt vid 2 tf per 24 tim, så det finns fösrtåss begränsningar
 
Tidigare skrev jag om när jag passerade ett antal hundra kontakter och jag lovade meddela hur det gick att utveckla kontaktnätet och med vilket tempo undgefär. Det går garanterat göra detta fortare än jag gjort det.

Nu har jag passerat 750 kontakter.
Nästa milstolpe är nog 1 000 gissar jag, eller kanske 1 500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.