måndag 21 oktober 2013

Varning för IYOUWEBUY.SE Varning!

Se hit - Varning.
Detta blir ett inlägg som jag normalt inte gör eller själv ens tycker om att andra göra, men...


Jag har handlat på webshoppen IYOUWEBUY och fått vänta onormalt länge på mitt paket, som dessutom väl i sverige fastnade i tullen med ca ytterligare 50% av totalvärdet i merkostnader som följd.

OM detta framgått klart och tydligt på IYOUWEBUY´s webshop had jag knappast valt just IYOUWEBUY, utan jag hade definitivt valt en annan mera seriös webshop utan överaskningar...

Jag har nu ett krav på företaget, som hittills inte mötts. OM detta inte möts, kommer jag att göra sådana här inlägg lite här och där online, för att sökmotorer skall hitta och ranka IYOUWEBUY´s webshop lägre och därmed antagligen då generera mindre kunder. IYOUWEBUY är tidigt i dialogen (som nu strandat) förvarnade och vet om detta. OM jag till slut blir erbjuden en bra lösning tar jag bort alla dessa inlägg omg.

Jag upprepar IYOUWEBUY extra ofta här i texten bara för att sökmotorerna snabbare skalla reagera. Varning varning varning varning IYOUWEBUY IYOUWEBUY IYOUWEBUY.SE IYOUWEBUY.COM IYOUWEBUY varning varning varning varning!

Missnöjd kund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.