torsdag 22 december 2016

Upptagen? God jul!

I år var det verkligen ingen hög aktivitet på denna blogg! Men det kan nog avspegla sig i min "upptagenhet". Upptagen kan man nog vara på lika många sätt som det finns tyckare, men ur mitt perspektiv är det både i arbets- och privatlivet man kan vara så upptagen så att ex skriva blogginlägg får stå tillbaka.

Jag har inte bara varit upptagen med mkt att göra, utan även upptagen med att ladda om batterierna därimellan. Jag har laddat med min prinsessa så mkt som möjligt och faktiskt styrt arbetet mkt därefter, men hela tiden gjort det som krävts av mig för att saker skall fungera. Det där lilla extra som jag normalt åstadkommer har dock uteblivit i år.

Men som förra blogginlägget skvallrade om, så kommer jag att försöka göra några rejäla avstamp under 2017 som tar mig närmare mina mål även om målbilden förändrats drastiskt de senaste tio (10) åren. En mkt intressant upplevelse (borde ägna ett separat inlägg åt detta nån gång) att bli äldre och visare.

Nu ska jag däremot väldigt snart ta helt ledigt över julen och måste därför avsluta med ett stort och hjärtligt God Jul till Er alla läsare, familjen, vänner och bekanta, gamla nuvarande och framtida samarbetspartners. Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.