söndag 18 januari 2015

Jubileum - redan

Under sommaren 1995 startade jag 20 år gammal min enskilda firma som bytt namn ett par ggr på vägen, men som hela tiden i grunden varit densamma. Första namnet var Magnus Strid Taxi, sedan förkortningen MST (då som i Magnus Strid Transport), och slutligen MST Consulting som först 2011 faktiskt skyddades som varumärke.

Med facit i hand har det varit många framgångsrika och helt fantastiska år, men även en del tunga år som passerat. Den största behållningen är iaf att hela tiden fått styra skutan i den riktning jag själv har velat. Jag har gjort aktiva val och tagit beslut med mage och hjärta, lika mycket som något annat. Utan att ha gjort vad som faktiskt gjorts, hade jag inte varit den jag är. Visst finns det kanske saker som kunde ha gjorts bättre, eller iaf på ett annat sätt, men att älta det nu är meningslöst. Bäst är om man är missnöjd istället att konstatera och försöka lära, men sen snabbast möjligt gå vidare och försöka göra det annorlunda nästa gång.

Vi ska naturligtvis fira detta under året, men även ladda om, för man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.