måndag 22 december 2014

God Jul 2014 & Gott Nytt 2015

Ja, som ni ser så har 2014 inte varit blogg-året, utan upptagen-med-annat-året. Jag ber om ursäkt för detta till trogna läsare och hoppas ändå få fortsatt förtroende att väcka visst intresse. Jag kan inte lova 100% skärpning, men skall göra ett försök att bättra mig.

Jag kan däremot då, bl a med anledning av ovan, konstatera att jag fortfarande undermedvetet prioriterar praktiskt i första hand vid överbelastning eller problem, vilket är en av mina styrkor jag alltid besuttit och är stolt över. Det har styrt många akuta och mer eller mindre avgörande beslut genom åren, ofta till det bättre, men alltid iaf snabbare. Jag försöker nog fortsätta på den linjen.

2014 har varit ett omtumlande år på många sätt och jag tänker inte dra alla stories här, men för den som känner mig, så krävs det en hel del innan jag använder ord som omtumlande och dessutom beslutar mig för att skriva om det. En del tunga beslut är tagna och en del ytterligare stora och tunga beslut ligger i pipeline för den närmsta framtiden.

Jag tror att 2014 mer eller mindre varit ett avstamp och startskottet på något nytt, som snart kommer att visa sig mera tydligt, först och främst för mig själv. På sikt kommer nog även andra att bli uppmärksammade på vissa förändringar, alt eftersom tiden löper.
Den som lever får se.

Med det vill jag önska ALLA nära och kära, vänner och bekanta, uppdragsgivare, samarbetspartners och kunder, en riktigt skön GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.