söndag 13 januari 2019

Skolarbetet inlett

I höstas läste jag in några ämnen som fattades för att jag skulle kunna börja studera på högskolan med rätt inriktning. Nu blir det lite mera allvar och i dagarna startar jag på ett basingenjörs-program på distans mot Högskolan i Skövde.

Jag beräknas läsa in ett studieår till Aug-19, för att sedan kunna fortsätta mot en kandidatexamen med inriktning teknik typ civilingenjör eller ledarskap typ företagsledning & organisationsutveckling, exakt vad är inte riktigt klart. Dock stundar då minst 3 års studier på annan ort, eller om motivationen visar sig räcka i 5 år (det är aldrig för sent att lära sig mera) om jag orkar med en Master of Business Administration - MBA. Den skulle sitta fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.