söndag 15 maj 2011

Nya möjligheter

Med åldern kommer vishet, eller? Med år i en viss bransch kommer rutin, det kan vi iaf vara överens om! Jag har den sista tiden, mer än någonsin upplevt att det arbete som jag tidigare gjort och den tid och energi som jag lagt ner, nu ger det resultat som det från början var meningen och definitivt är värt!

Det handlar om en passiv återkommande inkomst, eller åtminstonde en återkommande inkomst på ett redan gjort jobb, eller en kunskap som ger betalt om och om igen. Man kan se det på många vis och för mig är det iaf återigen uppenbart att man inte behöver falla inom ramarna för ett "normalt" 08-17 arbete.

Ju längre ifrån dessa normer man kommer dessto närmare är man att lyckas få den där lilla extra kryddan i livet, på ett eller annat sätt tror jag.

Jag har den sista tiden coachat ett gäng mkt hängivna business-kvinnor som inte riktigt varit i fas med sina utmaningar. Jag skulle vilja byta sits med dom, då dom verkligen sitter på en riktig guldgruva och inte riktigt förstår det!
Dom har hittills inte riktigt förstått det, eller iaf inte hur man ska göra för att nå sin fulla potential i sitt agerande löpande. Men det är väl där jag kommer in i bilden - för att hjälpa dom förstå det?!

JAG GÖR DET DESSUTOM GÄRNA!
Att hjälpa andra till framgång är det mest tillfredställande sättet att arbeta, om man nu måste arbeta...
Jag säger därför bara - Rock On tjejer, ni är helt enkelt grymma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.