måndag 5 januari 2009

Vem är jag?

Idag ska jag börja berätta lite lätt om mig själv och senare ska jag även berätta om den verksamhet jag driver, så att vi får en början på detta. Jag är fortfarande nämligen inte riktigt säker på hur jag vill att det ska fungera med/runt min blogg.

Jag heter Magnus Strid och är född 1974 (samma år som ABBA vann ESC och Volvo 140 fick stora, fula kofångare) i Östersund, Jämtland och uppvuxen i en fantastisk familj hos mamma, pappa och lillasyster i Strömsund, även det i Jämtland, 10 mil norr om Östersund.
Sedan 2004 har jag arbetat och rest en hel del runt om i världen och har fått en ny syn på livet, men mina grundvärderingar och min bas kommer alltid att vara den samma. Det är ju ändå trots allt det som gjort mig till den jag är.

Gillar:
Lyxig enkelhet
Ordning och reda
Rättvisa
"Doers"
Smarta "rockers"
Hästkrafter
22-35 grader Celsius och sol
Humor
Musik

Gillar inte:
Fattigdom
Brutna löften
Bråkstakar
Pratkvarnar
"Wannabees"
-10 grader Celsius eller lägre
Mer än ett kilo per hästkraft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.